Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

......Κι αν κάποιος άγνωστος θέλει να με γνωρίσει?



Τον τελευταίο καιρό έχει προκύψει το εξής θέμα με τον Νικόλα: ποιοι είναι οι άγνωστοι????
Ο Νικόλας είναι σχεδόν 4 χρονών. 
2 είναι τα σκηνικά που με οδήγησαν στην παραπάνω απορία ή μάλλον ΤΟΝ οδήγησαν στην παραπάνω απορία!

1) Χριστούγεννα και έχει βγει με τη γιαγιά του για κάλαντα έχουν πάει στο μαγαζί μιας φίλης να τα πει. Την χαιρετάει και φυσικά της τα λέει. Έρχεται η υπάλληλος της φίλης, του μιλάει .... ξανά.... ξανά.... τίποτα ο Νικόλας λέξη! 
Γιαγιά: Αγόρι μου γιατί δεν της μιλάς της Βίκης?
Νικόλας:(κρυφά συνωμοτικά, καλά ρε γιαγιά δεν είπαμε ότι δεν μιλάμε σε αγνώστους?????
κάγκελο η γιαγιά...

σκηνικό 2ο. Είμαστε στην είσοδο της οικοδομής που  πρόσφατα μετακομίσαμε και περιμένουμε το σχολικό να έρθει να τον πάρει. Μπαινοβγαίνει γειτόνισά που χαιρετιόμαστε καθημερινά και προσπαθεί η αθώα να του πιάσει κουβέντα ( είναι και 8 το πρωί) μάταιος κόπος ο Νικόλας κουβέντα!!!!

Το μεσημέρι επιστρέφει, 
Μαμά: ρε καλό μου γιατί δεν της μιλούσες της κυρίας Ρένας το πρωί?
Νικόλας: αφού δεν την ξέρω βρε μαμά. Δεν είπαμε ότι δε μιλάμε σε αγνώστους????
Μαμά (απεγνωσμένη προσπάθεια) Μα την κυρία Ρένα την βλέπουμε κάθε πρωί  μας χαιρετάει δεν είναι ευγενικό να μην την χαιρετάς!
Νικόλας:Και τότε ποιοι είναι αυτοί οι αγνώστοι?????
Μαμά:¨ Άγνωστοι (διορθώνω κι εγώ τρομάρα μου) Εεεε άγνωστοι είναι αυτοί που δεν τους γνωρίζουμε
Νικόλας: Κι αν κάποιος άγνωστος θέλει να με γνωρίσει??????
Μαμά: !!!!!!!!!!!


Κι έρχομαι τώρα εγώ η μάνα κι αναρωτιέμαι, 1ον ποιος είναι πράγματι άγνωστος για τα παιδιά μου? 2ον ποια είναι αυτή η λεπτή γραμμή που τα κάνει είτε αγενή , είτε προσεκτικά με ανθρώπους του όχι και τόσο κοντινού περιβάλλοντος?
Μια σοφή απάντηση ήρθε  από την γιαγιά: αν δεν είναι μαζί σου ο μπαμπάς ,η μαμά  παππούς γιαγιά δεν θα μιλάς σε ανθρώπους που δεν γνωρίζεις!
Είναι όμως αυτή η λύση;


1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν τελευταία και μένα με προβληματίζει αυτό. Πήραμε κι ένα βιβλίο για το θέμα αυτό αλλά είναι πολύ λεπτό το ζήτημα.
    Τα παιδιά μου, 4,5 κ 6,5 είναι πολύ κοινωνικά και μου αρέσει αυτό. Έχω την εντύπωση ότι θα καταλήξουν στο τέλος μουγκά αν τους πως ότι όλοι όσοι γνωρίζουμε είναι άγνωστοι από τον φόβο τους. Από την άλλη όμως θα μπορέσουν να κρίνουν από μόνα τους σε ποιον πρέπει να μιλήσουν και σε ποιον όχι; Έτσι που έχουμε καταντήσει δεν φοβόμαστε μόνο τους αγνώστους αλλά και άτομα του φιλικού περιβάλλοντος.
    Θα κοινοποιήσω μήπως μας απαντήσουν κι άλλοι.
    kathy by anthomei

    ΑπάντησηΔιαγραφή